10 tips για να διασκεδάσουν οι καλεσμένοι σας με το Photo Booth

Τί πιο διασκεδαστικό σε ένα γάμο από ένα photo booth το οποίο θα δίνει τη δυνατότητα στους καλεσμένους σας να διασκεδάσουν και να γελάσουν μπροστά από ένα φωτογραφικό φακό. Ένα photo booth λόγω της μοναδικότητας και της ιδιαιτερότητάς του, ενθουσιάζει τους πάντες προκαλώντας τους θετικά συναισθήματα και άφθονο γέλιο. Μια τόσο μοναδική ιδέα διασκέδασης για τη δεξίωση του γάμου σας θα δώσει μια επιπρόσθετη δόση κεφιού και θα απογειώσει τη διάθεση! Επιλέξτε λοιπόν να ενισχύσετε το γάμο σας με ένα photo booth που θα λατρέψετε τόσο εσείς όσο και οι καλεσμένοι σας! Σήμερα η ομάδα του Photo Party Box θα μοιραστεί μαζί μας 10 tips για να είναι σίγουρη η επιτυχία του photo booth στη δική σας δεξίωση!

1. Επιλεξτε τον καταλληλο τυπο photo booth για την εκδηλωση σας

Πολλές φορές τα ζευγάρια αναρωτιούνται τί θα ήταν καλύτερο για το γάμο τους, ένα «ανοιχτού τύπου» ή ένα «κλειστού τύπου» (καμπίνα) photo booth; Η αλήθεια είναι πως τα ανοιχτού τύπου photo booths μπορούν να χωρέσουν μεγάλες παρέες μέχρι και 17 άτομα, αντίθετα με τα «κλειστού τύπου» που υπάρχει περιορισμός χώρου για τη φωτογράφιση! Επιπλέον σε ένα «ανοιχτού τύπου» photo booth, είναι ορατή η διαδικασία της φωτογράφισης κάτι που προσελκύει περισσότερο κόσμο να έρθει και να φωτογραφηθεί.

2. Δειξτε το δρομο

Η βραδιά της γαμήλιας εκδήλωσης είναι μια βραδιά αφιερωμένη στο ζευγάρι. Όλοι οι καλεσμένοι έχουν στραμμένα τα βλέμματα πάνω τους! Έτσι, μια πολύ καλή ιδέα είναι το ζευγάρι να έρθει όσες περισσότερες φορές μπορεί στο photo booth. Μια ακόμα καλή ιδέα είναι κατά την είσοδο του ζευγαριού στο χώρο της δεξίωσης να φωτογραφηθούν στο photo booth – όλοι θα το δουν και θα ακολουθήσουν το παράδειγμα του ζεύγους!

3. Σημειο τοποθετησης

Μεγάλη προσοχή πρέπει να δοθεί στο σημείο που θα γίνει η τοποθέτηση του photo booth. Ιδανικά θα πρέπει να είναι ορατό από τα τραπέζια ή το χώρο που βρίσκονται οι καλεσμένοι, ώστε να φαίνεται η όλη διαδικασία της φωτογράφισης! Έτσι, γρήγορα η υπηρεσία θα γίνει γνωστή και όλοι θα τρέξουν να βγάλουν μια φωτογραφία! Εάν θέλουμε μπορούμε να ενημερώσουμε τους καλεσμένους σχετικά με την ύπαρξη του photo booth με ενημερωτικά καρτελάκια που τοποθετούνται πάνω στο τραπέζι μπροστά από κάθε καλεσμένο.

4. Καταλληλος φωτισμος και ποιοτητα εικονας

Πριν αποφασίσετε με ποιά εταιρεία θα συνεργαστείτε, ζητήστε να δείτε δείγματα φωτογραφιών από προηγούμενα events τόσο ψηφιακά όσο και εκτυπωμένα. Δώστε βαρύτητα στο φωτισμό που χρησιμοποιείται για τη φωτογράφιση.

5. Επιλογη background για τη φωτογραφιση

Η επιλογή του background της φωτογράφισης είναι επίσης κάτι το αξιοσημείωτο. Υπάρχει η λύση του πραγματικού background και του green screen background. Ένα πραγματικό background έχει το θετικό ότι δείχνει πιο όμορφο στο χώρο της εκδήλωσής σας και μπορεί είτε να είναι ένας κατάλληλα στολισμένος χώρος ή μια εκτύπωση σε πανί για χρήση ως φόντο σε φωτογράφιση. Ένα green screen background (οι καλεσμένοι φωτογραφίζονται με πλάτη ένα πράσινο πανί, όμως στην εκτύπωση το πράσινο χρώμα αντικαθίσταται ψηφιακά από μια εικόνα που αποτελεί επιλογή σας) έχει το θετικό ότι το ζεύγος προεπιλέγει τις εικόνες που θα χρησιμοποιηθούν σαν φόντα στη φωτογράφιση και έτσι έχουμε πολλές εναλλαγές στα φόντα των εκτυπώσεων κάτι που αρέσει στους καλεσμένους!

6. Props και αξεσουαρ φωτογραφισης

Σχετικά με τα props που θα χρησιμοποιήσουν οι καλεσμένοι σας, πέρα από τα μουστάκια γυαλιά καπέλα, μπορείτε να δώσετε και τη δική σας πινελιά με ατάκες ή σλόγκαν γραμμένα σε ταμπελάκια με το δικό σας ύφος και στυλ!

7. Ατομα για χειρισμο του photo booth

Οι περισσότερες εταιρείες χρησιμοποιούν δικό τους προσωπικό για τη χρήση του photo booth και αυτό είναι το πιο σωστό! Επιλέξτε λοιπόν εταιρείες που αναλαμβάνουν με δικά τους άτομα κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας να εξυπηρετούν τους καλεσμένους σας και να υποστηρίζουν τεχνικά το photo booth.

8. Εκτυπωσεις με το δικο σας γουστο

Ο σχεδιασμός της φωτογραφίας που θα εκτυπώνεται είναι ένα άλλο σημαντικό κομμάτι. Κάθε φωτογραφία έκτος από τις 3-4 πόζες που θα περιέχει, αφήνει χώρο και για τα ονόματα του ζεύγους και για την ημερομηνία, λογότυπα κτλ. Μια καλή ιδέα είναι να ενσωματωθούν γραφικά και χρώματα από το προσκλητήριο στη φωτογραφία που θα εκτυπώνεται!

9. Βιβλιο ευχων με φωτογραφιες

Η ιδέα ενός φωτογραφικού βιβλίου ευχών πραγματικά είναι κάτι που όλα τα ζευγάρια θα απολαύσουν. Μετά από κάθε φωτογράφιση, μια εκτύπωση θα τοποθετηθεί στο βιβλίο ευχών και εκεί δίπλα οι καλεσμένοι θα γράψουν μια ευχή! Την επόμενη μέρα το ζεύγος θα ζήσει ξανά το party του γάμου μέσα από τις δεκάδες φωτογραφίες και τις ευχές του βιβλίου ευχών! Tip: δε χρειάζεται να είναι μεγάλο – αρκεί ένα βιβλίο ευχών 25x25cm με 80-100 φύλλα.

10. Extra πινελιες ψηφιακου χαρακτηρα

Πέρα από την εκτύπωση και αποστολή με email της φωτογραφίας, εφόσον το ζεύγος το επιθυμεί υπάρχουν επιπλέον υπηρεσίες όπως το GIF (κινούμενη εικόνα), boomerang videos (πολύ γνωστά από το Ιnstagram), Facebook page (ανέβασμα φωτογραφιών της εκδήλωσης live σε fb page) και βεβαία ψηφιακό album με τις φωτογραφίες σας σε υψηλή ανάλυση.

You may also like